Wij zijn Telefonisch bereikbaar van:
Maandag t/m vrijdag van:
8.30 tot 12.00 uur.
13:00 tot 17:00 uur
Tussen 12:00 en 13:00 gesloten
Zaterdag en zondag gesloten.
Wegens de drukte, bestel op tijd! Levertijd is 4 tot 5 werkdagen (mits op voorraad)
Reviews Kiyoh
Wij verzamelen reviews via het platform van kiyoh. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Alle verzamelde beoordelingen zijn afkomstig van iemand die bij ons een aankoop heeft gedaan. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Wij doen er alles aan om nepreviews te voorkomen door te controleren of deze persoon bij ons bekend is en vragen een aankoopbewijs op als we de reviewer niet kennen. Nepreviews worden door ons verwijderd Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van kiyoh.
Klachten Afhandeling
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
RETOURKOSTEN:
De kosten van de retourzending zijn voor kosten van de klant (ophalen en terug brengen)
(Uitzondering op deze regel zijn producten die bij ontvangst beschadigd zijn of verkeerd geleverde artikelen.)
De kosten voor retourtransport voor artikelen zijn minimaal € 245,-
Teveel bestelde of overgebleven materialen nemen wij helaas niet retour.
"Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Garantie
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie